Výměna nebo vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a nevypadá podle Vašich představ, můžete je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od převzetí zboží vrátit.

Zboží je možné vrátit nebo vyměnit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu a nejsou na něm viditelné známky používání. Pro rychlejší přijetí vráceného zboží prosím vyplňte Dokument pro vrácení nebo výměnu zboží a přiložte ho ke zboží. Svou objednávku můžete vrátit buď osobně v naši šicí dílně v Třebíči, nebo nám ji můžete zaslat na adresu:

Šicí dílna Vrátka,
Hasskova ul. 67/9,
674 01 Třebíč

V případě výměny zboží platí stejné podmínky jako výše. V obou případech máme na vyřízení 30 dnů. Do přiloženého dokumentu prosím vyplňte, za jaké zboží chcete původní objednávku vyměnit a vše nám pošlete na adresu:

Šicí dílna Vrátka,
Hasskova ul. 67/9,
674 01 Třebíč

Možnost vrácení i výměny zaniká v případě, že si necháváte zboží upravit podle vlastních požadavků, vyrobit na míru.

Reklamace

Pokud má výrobek nějakou závadu, je možné je za určitých podmínek reklamovat. Reklamace se řídí podle reklamačního řádu uvedeného níže. Pokud chcete zboží reklamovat, čisté nám ho můžete donést společně s vyplněným reklamačním protokolem do naši šicí dílny v Třebíči, nebo nám ji můžete zaslat na adresu:

Šicí dílna Vrátka,
Hasskova ul. 67/9,
674 01 Třebíč

Zboží po převzetí zkontrolujeme a následně vyhodnotíme, zda vznikl nárok na reklamaci. Opravitelné závady v nejkratším možném termínu opravíme a pošleme zpět na Vaši adresu na vlastní náklady. O výsledku reklamace Vás budeme informovat nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace do reklamačního řízení.

© 2022 - 2024 Vrátka, z. s., Nastavení cookies, pronájem e-shopu Upgates

Vytvořilo: